tirsdag den 20. november 2012

Girl About Town

Det er ikke så længe siden, at jeg første gang prøvede et MAC produkt - se hvilket her. Og nu er det så, at jeg spørger mig selv: HVORFOR KØBTE JEG DEM IKKE FØR? Jeg er virkelig positivt indstillet over for de produkter, som jeg indtil videre har testet, og dagens produkt er bestemt ingen undtagelse. MAC Girl About Town er en magenta farvet læbestift, som dufter lækkert af vanilje. For en mindre intens effekt kan den blot duppes på læberne, og det samme kan den bruges til  på kinderne. Men det er som en klar og dominerende pink på læberne, at den er smukkest, og man skal være indstillet på at få opmærksomhed. Den er ikke decideret udtørrende, men den er altså flottest på velfugtede læber. Faktisk vil jeg altid anbefale, at man sørger for at lægge et godt lagt lip balm, som derefter fjernes med en serviet lige inden påføring af læbestift. Girl About Town holder længe på læberne - har jeg lagt den om morgenen, kan man stadig ane den, når det bliver aften. Denne er langt fra min sidste læbestift fra MAC :D

Pris: 165 kroner på maccosmetics.dk

Girl About Town efter cirka 8 timer

Enkel og fin emballage

I love MAC

Ingen kommentarer:

Send en kommentar