torsdag den 8. november 2012

Make Up Store

Nu har jeg endnu en gang indrammet mine øjne med en eyelinerblyant. Det lyder måske ikke udmiddelbart som noget særligt, men for mig er det nærmest en sensation. Jeg har (havde) det nemlig sådan med eyeliner, at det eneste brugbare er flydende eyeliner. Spørg mig ikke hvorfor, men blyanter har jeg bare aldrig kunne finde ud af. Altså lige indtil for nylig. I forbindelse med en konkurrence på Jo's Makeup Blog vandt jeg nemlig produkter fra Make Up Store, og en del af præmien var to eyelinere. Sær som jeg er, smed jeg dem bagerst i beautyskuffen, og der har de så ligget og samlet støv i meget lang tid. Men så fik jeg alligevel lyst til at kigge lidt på dem. Heldigvis viste de sig at være fantastiske, og jeg har slet ikke kunne få armene ned over dem. "Awesome Performance matt" og "Clouded Sky metallic" er de flotteste grå og lilla farver, som bare holder godt og ser godt ud. Jeg tænker nu, om mit (tidligere) had til eyelinerblyanter skyldes produkter af dårlig kvalitet, for Make Up Stores eyelinere har givet mig en helt anden oplevelse. Den oplevelse bør I også give jer selv ;)

Farven på blyanten kan ses i bunden

Awesome Performance er en smuk og mat lilla

Clouded sky er metallisk grå

<3
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar