mandag den 26. november 2012

Fast & Gentle

Når neglelakken skal af igen, er der to neglelakfjernere, som jeg benytter mig af. Til fingrene bruger jeg altid den skønne sag fra Sephora (læs mere her), men til tåneglene er det nødvendigt med en "normal" neglelakfjerner, da man af gode grunde ikke kan stikke tæerne ned i Sephoras bøtte - jeg har i hvert fald ikke prøvet endnu ;) Men jeg vil jo stadig gerne have, at det skal gå hurtigt, og derfor er Sally Hansens Fast & Gentle Polish Remover min ven. Den turkisblå væske gør sit arbejde rigtig godt, da den har en del fugtende ingredienser. Og så lige et tip: Er det glimmerneglelak, som man skal have fjernet, så kan det i nogle tilfælde udvikle sig til et lang kamp. Men faktisk skal der ikke bruges andet end en god neglefjerner (fx denne fra Sally Hansen), vatrondeller og en smule sølvpapir. Vatrondellen fugtes med neglelakfjerner, placeres på neglen og så vikles sølvpapiret rundt om neglen og vatrondellen.  Herefter er det bare med at vente, den bestemte tid afhænger af den neglelak, som man vil fjerne. Når sølvpapir og vat fjernes, burde det værste glimmer sidde på vatrondellen. Og så kan man lige tørre det sidste af neglen - i mit tilfælde med Sally Hansen Fast & Gentle Polish Remover ;)

Den koster 50 kr. i matas (i øjeblikket kan man tage 3 for 2)

Fast & Gentle - et produkt, der lever op til sit navn

Ingen kommentarer:

Send en kommentar