søndag den 4. november 2012

CND Shellac

Det tog lidt tid, før jeg fik taget mig sammen, men i forbindelse med en badeferie fandt jeg det smart med en omgang Shellac. Shellac er en professionel behandling med lak, som skulle holde et sted imellem 2-3 uger. Grunden til at det skulle sidde fejlfrit i 14 dage er, at man via UV-lys hærder lakken, og man kan således røre sin nylagte neglelak lige med det samme. Det lyder jo alt sammen godt, men det var altså ikke lige den oplevelse, som jeg havde med CND Shellac. Der skete nemlig det, at lakken simpelthen begyndte at falde af i store stykker - efter 1 uge! Da jeg så efterfølgende tog på badeferie, gik det helt galt, måske var det kloret i vandet, der gjorde det sidste udslag. Problemet i af stykkerne røg af var for det første, at det ikke så pænt ud, men derudover blev mine negle også lidt ødelagt af det. Og nu tænker I måske, hvorfor jeg så alligevel har valgt at skrive om det. Det har jeg, fordi den første uge med Shellac var intet mindre end fantastisk! Tænk at man i en uge slet ikke behøver at tænke over, om der kommet en ridse i lakken, eller om man ikke snart bør lægge en ny lak. Og så var det altså virkelig dejligt, at man ikke skulle tænke på tørretid overhovedet. Jeg kan jo også bare have været uheldig med min første oplevelse med Shellac, så jeg vil da ikke udelukke, at jeg på et tidspunkt skal prøve det igen. Ellers er det i hvert fald perfekt til den store aften i ens liv, hvor man ikke orker at tænke på, om neglene er pæne. For flotte og glansfulde det er de :)

CND Shellac kalder deres behandling for et "teknologisk lak-vidunder"

Og flot ser det da også ud

Men her er min venstre hånd efter 1 uge

Og her er de sørgelige rester

2 kommentarer:

  1. Jeg har selv prøvet CND shellac, og jeg havde ingen problemer med det! Havde det i lidt over to uger, men så måtte det af fordi min negl var vokset for meget :-) Jeg var vildt glad for det, men synes det er lidt for dyrt til hverdag.. :-) Men skulle jeg på ferie kunne jeg sagtens finde på at få det lavet igen.
    Men det er da ærgerligt dit gik så hurtigt i stykker :-( Måske du skulle prøve at viserne billeder der hvor du fik det lavet..

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg bliver vist nødt til at prøve igen, måske havde jeg bare en uheldig første gang ;)

      Slet