fredag den 23. november 2012

Studio Finish Concealer

Det er ikke altid lige sjovt, når man dagligt må leve med en hud, som er alt andet end perfekt. I mit tilfælde skyldes det urenheder, der på trods af diverse behandlinger aldrig helt er forsvundet. Her snakker vi både lægeordineret medicin og mange forskellige hudplejeprodukter. Så er det jo fantastisk, at man kan få concealere, der dækker det meste, så man kan gå verden i møde med et smil på læben. Jeg er blevet stor fan af MAC (surprise) Studio Finish Concealer, der indeholder SPF 35. Det er virkelig smart, fordi man på den måde beskytter den urene hud imod solens skadelige virkning. Man kan altså undgå en forværring af ar. Farveudvalget hos MAC er godt, så der burde være et produkt til alle. Og selvom jeg bruger concealeren hver eneste dag, så er den stadig langtfra tom - og når det tidspunkt kommer, så skal jeg helt sikkert have en ny. Studio Finish redder min dag hver eneste morgen, og disse produkter er værd at holde fast i :)

150 kroner på maccosmetics.dk
 
En meget enkel emballage

Jeg bruger NC15

Kan I se den?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar