onsdag den 14. november 2012

Satin Taupe

Der er en del hype omkring MAC produkter. Efter at have prøvet min første MAC øjenskygge forstod jeg pludselig hvorfor. Det er altså virkelig kvalitet. Jeg siger ikke, at alle deres produkter er fantastiske - stort set alle mærker har nemlig både gode og dårlige ting. Men det er da utroligt, at ALLE de ting, jeg indtil videre har prøvet fra MAC, er blevet en del af mine favoritter. Og øjenskyggen her er altså ingen undtagelse. For det første har den flere funktioner. Den kan anvendes til brynene, sammen med en skrå pensel som eyeliner og så kan den selvfølgelig bare bruges som øjenskygge. Farven "Satin Taupe" er en virkelig smuk grå/brun, som virkelig får det blå frem i mine øjne, men har man grønne eller brune øjne, så er den garanteret også fin. Det er en god hverdagsøjenskygge, og jeg synes kvaliteten er god, fordi den bliver siddende længere (uden primer) end mine andre øjenskygger. Den danske MAC hjemmeside har i øvrigt fri fragt til og med den 15. november 2012 :D

Pris: 150 kroner

Solen ramte lidt uheldigt, men farven kan ses på næste billede

Så fin så fin
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar