onsdag den 21. november 2012

Light'n shine

I øjeblikket er det de mørke bærfarver, som er på de flestes læber, og jeg forstår godt hvorfor. Det ser jo bare så fint ud her til efteråret, og jeg kan slet ikke få nok! Men synes man, at disse farver er en smule for intense, så er der en nem løsning: Mørk lipgloss. Jeg kan klart anbefale lipglossen fra Gosh, der udover den smukke farve også indeholder både spejl og lys. Så er der ingen undskyldning for ikke at have bærrøde farver på læberne. Gosh Light'n Shine Lip Glaze "Pick Me" er en sart blommefarvet nuance, og den gør sig rigtig godt oven på en mørk lipstain. I øjeblikket tester jeg forresten en lipstain fra Rimmel, og indtil videre tyder alt vist på, at I kommer til at høre mere om den på et tidspunkt. Nå, men tilbage til Gosh. Den har en en dejligt konsistens, som ikke klistrer. Jeg fik mit produkt med GOODIEBOX, men jeg ved, at prisen ligger på lidt under 100 kroner, og at den fås i flere forskellige farver. Alt i alt en virkelig god lipgloss :)

Genialt!

Og så matcher den mine negle

En tryllestav..?

Glossy glossy


Ingen kommentarer:

Send en kommentar